Mervebesler Bebegim 2 ay 15 günlük 38 haftalık doğum yaptım 3800 gr 51 cm doğdu ilk ay 1200 gr aldı şuan 7 kg 67 cm sadece anne sütü alıyor sizce normal mi?
Marianne Mervebesler normal anne sütüyse. 9 aya kadar hızlı kilo alır. 1 yaştan sonra duruluyor, boy atmaya başlıyor
Fundakara Mervebesler benim ki de öyleydi hep obez olcak diyorlardı olmadı 3600 doğmuştu 2 ayda 7 buçuk kiloydu anne sütü yaramıştı bende tedirgin oluyordum 1 yaşa kadar baya kilolu devam etti ama sonra zayıflamaya başladı şimdi iki yaşına gelecek hiç durmuyor yerinde sürekli hareket ediyor ve az yiyor yesin diye hep peşindeyim ama yok yani tadını çıkar bu tombiş hallerinin 🥰
aselsua Mervebesler aylık kontrollerinde hemşirenize bir sorun derim ayda en az bir kilo alması gerekli ama bu kadar alması ve bu kadar santim büyümesi normal mi bilemedim
tatlipatatesmom Mervebesler Anne sütü obeziteye sebep olmax eğer mama icip bu hızda kilo alsaydi o zaman tehlikeliyfi ama maşallah benim bebegimde olduğu gibi sütünüz yaramis. 🥰
Eminos Mervebesler cok normal benim bebeğimde fazla kilo alirdi sadece anne sutuyle beslendigi icin bisey olmaz demisti doktoru endişelenmeyin yurumeye baslayinca atiyor kiloyu
GoktugUras_mom Mervebesler benim oğlum prematüre doğdu 1860 gr şişleri inince 1500 gr düştü. 17 gün yoğun bakım mücadelesinden sonra tam 2000 gr’dı taburcu olduğu gün ve ilk ay 1800 gr sonra 1200 gr öyle devam etti sonra yavaşlıyo zaten Hareketlenmeye başlayınca duruyo hatta sonra tekrar alıyor. Normal yani
Mervebesler Biraz olsun bunlari duymak içimi rahatlattı çevreden duyduklarım kafami cok kurcalamıştı artık cevaplarınız için teşekkürler 🥰
Dondurmalikahve Mervebesler Canım sütünüz yarıyodur maşallah. Ama bir şey sorcam doktorunuz bu konuda size bir şey söyledi mi?
Mervebesler Dondurmalikahve bu konuda basvurmadim hic sağlık ocağında takipte olduğumuz ebe ile görüştüm sadece sorun olmadığını söyledi
Dilaylaa Anne sütü alıyorsa obezite olmaz benim kızım mama alıyordu hemde bir yasa kadar tombişti ama yürümeye başlayınca incecik kaldı 😅
Birbebetoannesi Mervebesler Anne sütü yarıyor demek ki, normal aslında sonradan hareketlenmeye başlayınca azalıyor , yalnız 2,5 ayda bebepin boyu 51 den 67 cm nasıl oldu? 57 cm olabilir mi
Mervebesler Birbebetoannesi ölçtüm bugün 63 cm 57 olamazdı zaten aldığım tulumlari giydiremedim bile dogru düzgün boydan sıkmaya başladı hemen
tatlipatatesmom Mervebesler Evet normal benin bebeğim de bir yasina kadar her ay 1 1500 kilo alıyordu 🥰 tombiş bi bebek oldu hep sütüm yariyormus drlar hep oyle dediler ama her ay hızlı kilo aldığı için yine de tedbir amaçlı tiroidlerine bakmıştı dr umuz bişey çıkmadı şükür. Büyüyüp hareketlendikcr kilo almasi durdu 12. Ayinda 14 kilo idi şuan 16 aylık olmak üzere 15. Ayinda 14.300 dü🤗
Aliveannesi96 Mervebesler normal maşallah gösterişli bir bebiş olcak demek ki anne sütüyle istediği kadar alabilir bide diş döneminde veriyor bebişler zaten
S_x_w Mervebesler gayet normal..merak etmeyin hep böyle gitmeyecek🙄 bebeğim 3 aylık 7.100gr dı..4. Ayda bi anda kilo alımı yavaşladı..1 yaşından sonra aylarca kilo almadı😒