dk13 henüz adapte olduğum söylenemez zaten kızımla uğraşmaktan onu unutuyorum cok isyan ettim cok ağladım ama allahım onu korusun. Şuan yeni yeni adapte olmaya çalışıyorum beynim dolu yorgunum nasıl yapıcam nolucak kaygıları allahım yardımcımız olsun