serifealadag Ya korkutmak gibi olmasın da bende kızıma hamileyken test yaptım negatif diye attım, 2 3 saat sonra çöpte gözüme çarptı aynı bu şekilde. Yaptıklarım hep saatler sonra 2.çizgi belirdi o süreçte. Bende gittim kan verdim 19 çıktı çook yeniydi yani, adetime de 4 5 gün vardı. Sonuç kızım 9 aylık😂 o yüzden kan vermeniz en güveniliri olacak. Hakkınızda hayırlısı olsun 🙏