Mervenes1907 Ben gece bağlıyorum iki haftadır. Ama bağlarken de açıklama yapıyorum. Gece bezi geçici takıyoruz sen alıştıktan sonra gece de takmayacağız,çişini söyleyeceksin anneye diyorum her defasında. Yavaş yavaş kuru kalkmaya başladı. Tabii ki arada bez hafif ıslanıyor ama o da geçecek bir süre sonra. Ben çocuklara biraz zaman verilmesi gerektiğine inanıyorum eğer aceleniz yoksa. İlla ki gece tutmayı da öğrenecek. Çocuğu gece uyurken uyandırmak bana doğru gelmiyor. Bazı uzmanlar da bu görüşü savunuyor. Kimisi tamamen çıkarın diyor. Siz çocuğunuzu gözlemleyerek bu kararı verin en güzeli 😊 Bence çocuklar fazla zorlanmamali bu konuda