sherlock_mom merhaba, bsey sormak istiyorum. 44 aylık kizim var 3, 5 yaş üstü 4 ay civarı olmuştur eğitim vereli, son 1 aydır gündüzleri hep altına yapiyo bilerek veya farkında olmadan. 6 aylık kardeşi var kıskanıyodur flan dye düşündük ama abartiyo sanki. Gece de bezliyorum, ilk iki saat flan yapmiyo gelirse uyaniyo hatta ama snra sabaha kadar uyuyo ve bezi doluyo. 1 haftadr da kreşe gidiyor orda da yapiyomuş altına. Bana Bi fikir verir misiniz bende gece çıkarsam mi acaba bezini.