pinarsnl_
Bende buraya yazmıştım daha önce. Ve yorumlardan maflor diye bi damla okumuştum.Hiçbir damla şurup etki etmiyordu bize,yapmadığım masaj götürmediğim doktor kalmadı.Ama şu mafloru son 2 aydır kullanıyorum ne gazı kaldı ne başka bişeyi. Kaka yapması da düzene girdi .4.ayımızdayız çok şükür çok rahatız.