pinarsnl_ Arkadaşlar selam bebeğim 26 günlük bio gaia kullanıyoruz geçen doktor ek olarak sab simplex verdi ama onu verdiğim zaman çocuk aşırı huzursuz uyumuyor daha çok ikiniyor denemek için aralıkla 2 gün verdim dün sabah verdigimden beri bebek 1 kere büyük tuvaletini yaptı o da çok az dün gece hiç uyumadı sabahtan beri de 4 saat falan uyudu napicam bilmiyorum Allah aşkına bı akıl verin evin işleri bekliyor bebek rahatsız oluyor ben uykumu alamıyorum nolur yardım help help 🤷😂😂
Anneoldmyaa pinarsnl_ sakin ol annesi 40 günden sonra azalacak . Ben gaz damlası olarak lactocol ve Nurse harveys gaz şurubu kullanmıştım . Doktorum önermişti ve baya iyi gelmişti . İçeriğinde rezene anason kimyon vs vardı bitkiseldi yani . Bebegimi rahatlatıyor uykusunu da verimli hale getiriyordu . 4. Ay çok fena filan demişler biz öyle bişey yaşamadık gayet güzel geçti 6 aylık olduk bugün . Atak vs diye kafama cok takarsan bebek hissedip resmen felfena oluyor ben hiç takmadım ne meme reddi ne bişey yaşamadım hamdolsun. Meme reddi yaptığı zamanlarda hemen kucağıma alıp banyoya giriyor birlikde duş alıyorduk sonrasında mis gibi emip uyuyordu. Daha çok minik sana ihtiyacı var . Gaz masajı yap duştan sonra bebek yağı ile karnına sırtına masajlar yap . Rahatlar inşallah 💕
Ombur pinarsnl_ ben bioganın yanına birde mersil kullandım çok iyi geldi arada rezene veriyodum oda iyi geliyordu mersili sabah öyle akşam 15 er damla veriyodum düzenli birde sık sık masaj yapıyodum karnına sıcak havlu çok iyi geliyordu Allah yardımcın olsun ben çok çektim gazdan bide benim ikiz bebeklerim
Happydef pinarsnl_ kimyon içebilirsin Kiraz çekirdeği kemeri yoksa tuzu az ısıtıp tulbentin içine koyup karına koyabilirsin
Adosados pinarsnl_ öyle düşünmeyin herkesin bebeği bir olmuyor benimki 3. Ayın sonunda toparlamıştı şükür inşAllah sizin de öyle olur. Kendi yediklerinize dikkat edip rezeneli vs. içiyor musunuz ? Biliyorum zor ama pozitif düşünün,sabredin geçecek inşAllah bir düzene girecek 🤲🏻😌
pinarsnl_ Anneoldmyaa masaj falan yapıyorum ama duştan sonra birşey yapamıyorum inanılmaz ağlıyor üstünü zor giydiriyorum sanırım gaz damlası her bebekte farklı oluyor gece uyusa guzduz durmasa da olur ama gece uykusuzluğu bitirdi beni 🤤
benayse Kolik bebek masajları var youtubeda, kesinlikle tavsiye ederim. Emmek için uyandığında yani açken masajı yapın hemen arkasına emzirin, patır patır dökülüyor gazlar kakalar.
Ecemcansuc Bende çok yazardım buraya gaz sancıları için kızım şuan 1 yaşında 5 aylıkken bitti tamamen bende bio gai ve nurse harweys kullanmıştım bize çok iyi geldi sana tavsiyem gaz masajı öğren o kadar rahatlatıyor ki bu baby spa merkezlerinde yapıyolar size göstermelerini isterseniz öğretiyorlar inşallah hepsi geçecek annesi ben bile atlattıysam herkes atlatır ❤️
Sla7723 Bizim 2.ayda bu gaz sorunlarımız bitti 5 aylık şuan problem yok her bebek farklıdır kimse kimseyi korkutmasın geçicek bende hiç uyuyamıycam diyodum şükür artık rahatım sadece sab simplex kullandım iyi gelmişti bize
pinarsnl_ Sla7723 bizimkini daha da huzursuz yaptı kakasını da yapmadı onun da ağrısı oluyor muhtemelen
pinarsnl_ Happydef kimyon içiyordum ama geçen burda bı post açıldı kimyon zararları diye baya da yorum yapmışlardı işte çocuk epilepsi oldu vs korktum içmedim daha
Anneoldmyaa pinarsnl_ yediginizie ictiginize de dikkat edin siz bazen yediğiniz şey gaz yapmasa bile bebeğe gaz şeklinde geçiyor. İlk 40 gün sizdede bebekde aşırı gaz oluyor karnınız gurul gurul oluyor her öğünden sonra rezene ve kimyon karistirop çayını için çok faydasını görürsünüz . Bebeğinize de bir çay kaşığı icirebilirsiniz rahatlatır
Happydef pinarsnl_ bebeğe direk vermek zararlı olabilir belki bilgim yok ama kimyon içti diye de kimsenin epilepsi olacağını düşünüyorum varsa kaynakları onu yazsınlar. 1 yaşına kadar her gün demleyp içtim çevremdeki herkes de içiyordu.
Mery1 Mamamı kullanıyor annesi bazı mamalar gaz yapıyor bebelac gold Öneririm ? Kakası için zeytinyagı içirebilirsin doktorlar önermişti bize ama hakiki olucak. Ben 4 ay çektim kolikti bebeğim bıçak gibi kesilir inşallah dört ay olmadan her beslenmeden sonra mutlaka gazını cıkarın sırtına yumusak şekilde deil sert vurucaksını biz kıyamıyoruz ama doktorlar bu şekilde önerdi beslenmeden on dakka sonra yapki kusmasın annesi
pinarsnl_ Mery1 yok emziriyorum mama hiç yok gazını çıkartıyorum sadece bazen gece uyudugunda cikartmiyorum aslında
Elizkusannesi26 pinarsnl_ Benim bebeğimde çok gazı olan bir bebekti nurse harveys kullandık kabız yaptı ve kusması oldu bebeğimin metsil hiç ise yaramadı en son doktorumuz vicol damla önerdi bitkisel bir damla içerisinde papatya ekstresi melisa yagi olduğu için uykusunu da çok verimli hale getiriyordu vicol damla çok rahatlatti bizi ve ben masaj yapıyordum karnına ılık havlu sarıyordum ve en etkilisi şu ki kimyon çayı içiyordum sabah ve akşam düzenli olarak
pinarsnl_ Adosados inşallah 🤲🏻❤️ rezene içiyordum ama geçen burda bı post açıldı kimyon zararları diye ondan sonra bıraktım