Noriye Asym33 Asym33 geçmiş olsun cnm ya valla anne sütü veriyorum uzamadigini düşününce mama da mi versem dedim hatta ne kadar sağlıklı dusunce emin değilim
Asym33 Noriye Yok canım sütun yeterliyse hiç mama verme bence anne sütü gibisi yok keşke benimde bol gelsede hiç mama vermesem
incipearl13 7 mayısta doğmuştu kızım. Bugün tam 4 aylık oldu ve kontrole gittik. Sadece anne sütü ile besleniyor. 6130 gram ve 64 cm. Ek gıdaya 6 aydan önce başlama ve mama takviyesine gerek yok dedi doktoru.
Noriye incipearl13 bazıları 5 ayda tadım diyorlar tam 6 başlayan lar genelde iştahlı olmuyormys ne kadar doğru bilmiyorum
Asym33 Noriye Aynen internete bakıyorum kilosu normal ama doktor az diyor neye göre yorumluyor hiç anlamıyorum
Gnc27 Cananery gayet iyi olduğunu söyledi.bence gayet iyi sizin bebişinizin kilosu .kaç kg doğdu peki ?doktorlar toplamda kaç kilo almış ona bakıyorlar da .doğum kilosunun 2 katına ulaşmışsa iyiymiş sanırım .(4.veya 5.aylarda )
Gnc27 aysetugba maşallah 🧿 benim bebeğim baya minik sanki kilosu yorumlara bakınca 😜 aslında normalmiş sağlıklı çok şükür 🙏 ama ben 500 gr almasına çok üzüldüm bu ay .normalde 1200 gr -1000 gr almıştı 2.3.ay
Gnc27 Tosunumalparslan Evt uymuş 🥰 biz bir de diş çıkarıyormuşuz altlı üstlü dr öyle dedi 😬o yüzden çok iştahsızmıs .😩