Noriye
Her bebek her ay farklı gelişebilir canım bizimde başta yavaş gitti sonra düzeldi bide malesefki mama içiyoruz sütüm kesildi ek gıda döneminde bu açığı kapatacak inşallah ek gıda zamanında biranda çok güzel gelişirler Allah’ın izniyle sağlığı yerindeyse gerisi hiç önemli değil kuzum