Ben TV nin sadece çocukları degil yetişkinleri de uyuşukluk yaptığını düşünüyorum. Bağlanıyorsun ne sohbet oluyor ne bakışma ? Ben hep diyorum tv yerine keske bırakıp kitap okusak, spor yapsak, uzanıp müzik dinlesek , sohbet etsek , sinema yapacağımıza saatlerce balkonda otursak 🙈 ama biz bile kendimizi kaptırıyoruz malesef iyi bir icat degil o yüzden ( benim fikrim ) olmasa daha iyi olurdu
Mesela kızım açmamaya çalışıyorum. Babası sabah uyandığında Tv acıyordu alışmış uyanıyor bana kumandayı uzatıyor 🤷🏻♀️ Bende unutturmaya çalışıyorum