Turunckafam valla birazdan gelir lincciler de 😁ben izlettim 18 aylık şimdi zaten normal kanal izlemiyorum netfilix ,disneyplus var . Oğlum izlediği için hiç sinir koyymadigim icin ilgisini çekmiyor ,cizgifilm bile açık olsa dikkatini çeken beğendiği olmadıkça bakmıyor . Herşeyin azı karar çoğu zarar izledide ne oldu TV ile birkaç çizgi film dışında baktığı yok her çocuk ,insan farklıdır benim oglumdan iki gün küçük arkadaşı var mesela onun çok kelimesi var TV den şarkı,sayı sayma öğrenmiş benimkinin üç ,beş tane dil bağıda var .