ArassMoms ben mecbur kaldım. Kayınvalidemle anlaşamıyorum bakmak istiyor. Şu durumda ona da razıyım ama işyerimle okulum uzak, araba kullanmakta acemiyim mecbur okula yakın Bakıcı buldum. Kadın iyi bir sorun yok aslında ama sanki benden başka kimse iyi bakamazmış gibi geliyor. Halbuki bazen kriz anlarında sabrım taşıyor, şimdi 2-3 saat ayrı kalınca bile ona karşı sabrım arttı. Ay bilmiyorum benim de dertleşmeye ihtiyacım var iyi olmus bu başlık 😂 ben 3 günlük deneyimle şunu söyleyeyim normalde evde bakılsa kameramız var ama görmemek daha iyi bence insan iyice tribe giriyor. İlk gün bana fotoğraf atıyordu yemeğini yedi uyudu vs diye içim eziliyordu iyice . Görüntülü görmesen daha iyi sanki bilmiyorum bana böyle geldi