ArassMoms Büyük yiğenime 14 aylıkken ben bakmaya başladım sonra küçük doğunca 6 aylıkken annem bakmaya başladı büyük de 4.5 yaşındaydı. Valla 2sine de gül gibi baktı sabah gidiyodu yemeklerini de yapıp gelin gelince eve geliyodu. Bebeğin yiyeceklerinş vs hazırlasanız aklınız kalmaz kaynananın da daha rahat eder bebek de, bizimki sağolsun öyle bişeyi yoktu hazırlamazdı 😁 En zoru özlem tabi ama yapacak başka bişey yoksa çalışmanız gerekiyosa alışmak da gerek 💙