sheyda9191 ayseeeasln21 bildirimleriniz açık değil mi acaba? Her ay için muhakkak açıyorlar çünkü. Ben bu samana kadar sıkıntı yaşamadım hiç. Bildirim geldiğinde alıyorum direkt. Ama tabi hastaneden hastaneye fark edebilir de.
sheyda9191 ayseeeasln21 bildirim ayarlarınıza bakın. Sms ya da arama olarak seçin ve telefonunuzdaki uygulama bildirim ayarı da açık olsun. Yoksa çok zor girip denk getirmek
ayseeeasln21 Mrysmg bende kızıma göz için almaya çalışıyorum ya gözlerinde bariz bir kayma var geç kalkmak istemiyorum ama 1 ay oldu
2maviboncuk ayseeeasln21 Bende kaynanama 15gün uğraştım dedim bide 182 arayıp öyle deniyim varmış randevu aldım bence o mhrs de bi sıkıntı var
Crtaygl ayseeeasln21 bende aynı şekil ilk kontrol için alamiyodum hep doluydu ve gittim sıra aldim öğleden sonra verdiler bebek olduğu için ve alamadığım kadarda bı yoğunluk görmedim hastanede
ayseeeasln21 Crtaygl hep öyle oluyor zaten asla o kadar çok yoğun olmuyor çoğu zaman gittiğim yerde doktor 3-4 hasta bakıyor .kızım 11 aylık acab bana da normal sıra verirler mi
Nihalalp ayseeeasln21 canım ben hamileligimde tiroit hastası oldum o yuzden her ay kontrol olmam gerekiyordu.ist evimin dibinde hastane vardı ama 9 ay oraya randevu bulamadim