Piiiiiinaar yani bazı doktorlar kan testi isteyip o sonuca göre Demir ilacına başlatıyor. Bazı doktorlar ise ülke şartlarını göz önüne alarak annenin de önceden demir eksikliği varsa 4.ay ile birlikte demir ilacına test yaptırmadan başlatıyor. Bende de demir eksikliği var. Ayrıca Demir eksikliği az kilo alımına sebep olabiliyor. Benim bebeğim ayda ortalama 500 gr alıyor sadece anne sütüyle beslenerek bu sebeplerle başladık. Doktorunuza sormanızda fayda var ancak kesin başlanması gerekli diye de bir şey söz konusu değil.