Kafayı yemek üzereyim 4 ay 2 günlük ve en zor gecemi geçirdim dün gece. Asla uyumak istemiyor çığlık çığlığa yatirinca sürekli bişey ısırmak istiyor dış kasiyici veriyoruz sıkılıyor istemiyor daha çok ağlıyor şaşırdık ne yapacağımızı neden böyle olabilir gulen çocuk gitti yerine mızmız huysuz bir çocuk geldi resmen dişi mi çıkacak acaba ve nolur gecicek diyin