aynen kola iyi geldi
Kola ve kahve çok iyi geldi çünkü anesteziye kafein ayılmak İçin iyi geliyor
Ben emzirememiştim neredeyse çünkü ensem çok ağrıyordu baş ağrısı kusma öğürme vs çaresi kola deyince yok artık dedim ama içmemle geçmesi de bir oldu kola bitene kadar ağrılarım geçmişti
Sandalye ile girdim hastaneye ayakta çıktım