Pazartesi günü spinal sezaryen oldum yani 2 gün oldu. Birincide genel anestezi olmıştum ikinci de bi cesaret geldi spinal oldum. Şimdi sağ bacağımı hareket ettirince kalçama sancı giriyor bel ağrım var ve dikiş ağrılarım çok fazla. Çok şükür memnun kaldım evime de geldim ama bunlar normal mi normalse ne zaman geçiyor bu ağrılar ne kadar sürüyor acaba ?