Bersahefem yarım saat, 1 2 saat. Degisiyo hala. Ve 4te yanima gelmeye başladı, en azından besikteydi. Artık iyice uyuyamıyorum yatağa sigmiyiruz ve dakkada bı uyanıp emip geri uyuyor . 2saati geçkin uykum hiç olmadı 1yildir. 14bucuk aylık benmki de. 2uykudayiz biz daha çünkü 1saat 1kez, yarım veya 40dk bı kez uyuyo.