SevgiLina_ Feyzanurr kac dakika firinda kaliyor yuvarlak dograyip az yaglasam yagli kagida sercem dimi 200 derecedemi
Feyzanurr SevgiLina_ kuzum vala 180 200 arası yaptım pişme süresini sen takip edicen ondan süre veremem bütün patlıcanları üstü pişince terst çevirmende gerekiyor bıçak sokup anlayabilirsin
findiginannesi_ SevgiLina_ Yok canım ben hem fırında yemek yaparsam ona da kullanırım öyle de güzel olur sulu yemekte hiç görmedim tadının değiştiğini