benim kızım meme aşığı bir insandı ben geceden başladım kesmeye. Emmeden uyumazdı bazen memeyi ağzından aldırmazdı ama çok şükür rahat şimdi. Şöyle ki birden kestim yani gece gündüz ayrımı yapmadan komple kestim artık. 20.5 aylık. İlk gece yatağa yanımıza en sık oynadığı peluş oyuncaklarını vs aldım. İkimiz de uzandık . “ anne memik” dedi ben de her memeye yeltenmesinde oyuncakları konuşturdum anne memik diye ağladı baya bi. O arada ben onunla konuştum “ kızım sen artık büyüyorsun yemekler yiyorsun karnın doyuyor senin memeye ihtiyacın yok” deyip peşinden yediklerini saydım o çok işe yaradı 😂 bak kızım sen bugün elma yedin armut yedin yumurta yedin… yemediklerini de saydım 😂 gözler gitmeye başladı ninni söyledim. Ezberimden en sevdiği kitabı okudum falan. Bir yandan da elimle okşadım onu, kaşınmayı çok sever kaşıdım falan. Daldı sonra. zaten gün içinde de anne memik diyo bana ama hiç ağlamadı. Yavaş yavaş unutacak inşallah… sadece uyku sersemi olunca durmuyor dakikalarca ağlıyor ama birkaç dk ellemiyorum ağlıyor sonra seni kucağıma alayım mı diyorum alıp omzumda yatırıyorum sırtını sıvazlayıp mayıştırıyorum sonra da ayağıma alıyorum. 1.5 saati buluyor bunlar. Ama Konuşun, anlıyorlar. Haklısın diyorum senin için de benim için de zor bak ben yanındayım diyorum. Rahatlıyor.