Varsvegas Benimki şu an 15 aylık, tamamen değil ama gece emzirmeyi bırakmaya çalışacağım ben de. Gözüm yemiyor başlamaya. Çalışan kadın için özellikle çok zor. Uyanınca emziriyordum hemen geri uyuyordu şimdi emmeden nasıl tekrar uykuya dalacak, sabaha kadar uyumayacak o da biz de. Yıllık izin alıp yapmak lazım :)