KATRE_ biz aldık okuldan. Bu hafta yeni okulumuza başladık. Oyun evi diyoruz. Okulum tadilatta oyun evine gidiyorum diyor:) 45 dk duruyoruz, hala sınıfa çıkmadı. Öğretmeni geliyor onunla oyun oynuyor. Okul müdürünü arkadaşım sanıyor, onunla çalısıyoruz işimiz var diyoruz.Aramızda duygusal bağ kurmalıyız önce diyor öğretmen. Açıkcası ilk başladığı okul için yanlış seçim yaptığımı fark ettim. Ben diken üstündeydim, bunda o kadar rahatım ki. Beni rahatlattılar, öğretmen oğlumu seviyor, ısrar yok serbest çocuğum. İşin aslı duygusal bağ kurmak önemliymiş gerçekten.