Evsaanne haklı bir yorum bende okul öncesi öğretmeniyim, kendi oğlumu okula gönderemedim, eve anne babaya çok bağlı bu hafta deneyeceğiz tekrardan, 25 günlük bebeğim var bu yüzden zorlanıyoruz.
Sınıftan kapının olmayan camından kaçan çok öğrencim oldu, okulun ilk haftalarında, sonrasında eve zor gönderdiğim de☺️ bu yüzden sabırlı olmanız lazım, kendi evladımız olunca daha hassas oluyoruz ama rahat olmak lazım, Allah kolaylık versin postun sahibine 🌸