Sultanbulut 05072022 canim benimki 3 bucuk aylikken basladi salyalara yarin 5 aylik olacak hala asiri salyasi var ve eli hep agzinda dis kasiyicisini dolaba koyyorum sonra veriyorum rahatlatiyor biraz
05072022 Sultanbulut evet salyasi bir aydır var ıslak bez koydum dolaba ağzında gezdirdim ama yine olmadı calpol verdim öyle sakinlesti bu şekilde nasıl olacak hiç bilmiyorum
Sultanbulut 05072022 canim sen sulu dis kasiyicisindan al dolapta buzlukta falan beklet o hosuna gidecektir ilk sen yap dis etlerini kasi oyle eline ver yine arada sende kasirsin soguk oldugu icin rahatlatir eliyle kavrayabilecegi rahat olanlardan al