Bebeğim bugün tam 4 aylık oldu atak dönemi vardı ama kaç gün önce düzeldi gibi daha sonra çok huysuz olmaya başladı salyalari aşırı akıyor ve elini elini yiyecek gibi emiyor doktora götürmeyi düşünüyorum ama bu konuda tecrübesi olan var mı bebeğin diş çıkarma sürecinde onu rahatlatacak bir ilaç veriyorlar mi