momandad_16 oğlumun odasında termometre var dereceye bakıyorum 22-24 arası ise ince uzun kollu giydiriyorum oda uyku tulumu kolsuz olduğu için uzun kollu olsaydı giydirmezdim 20-22 derece arası olduğu zaman normal kalınlıkta mevsimlik diyim sadece üst olarak pijama giydiriyordum çorapsız yatırdığım halde elleri ayakları sırtı sıcacık kalktı hep üşümeden terlemeden tulum üstüne uyku tulumu rahatsız eder gece uyurken bir kat pijama giyip yatıyoruz kendimiz bebeklerin kanı daha hızlı hareket ediyor üşümezler korkmayın