bizim ev 22 derece oluyor en rahat ettiğim 1.5tog oldu. 23-24 dereceyse 1 tog yeterli olur. içine uzun kollu zıbın giydirdim veya altına incecik bi pijama. e bebek ve lcw da var 1-1.5 tog tulumlar.
kidze 1tog kullandım ben memnun kalmadım hep üşütüyor gibi geldi
birde woolnat marka yünlü tulum aldım onu da severek kullanıyoruz ama baya pahalı
son bir not en uygun şuan hm de dolgulu tulum pijama olarak arat 160tl civarında (tog değeri yazmıyor ama 1 tog gibi düşün)