Elamm Merrcimek bugün artmaz artık dedi 13 günlük olduk ama yüzündeki sarılık 2 ayı bulurmuş geçmesi normal dedi sıkıntı yok dedi şükür
Merrcimek Elamm Çok şükür🙏🏻 bizim de hala devam ediyor. 20 günlük olduk ama doktor 1 ayda atar dedi. Uzamazsa tabi
Balsurat Elamm sarılık yukarıdan aşagıya doğru iner dikkat et vücudunu kontrol et doktor az dediyse sorun olmaz bol bol emzir