Elamm canım ilk zamanlar anne sutu yetersiz kaldığı için sarılık oluyor bebisler benim bebeğim 35.haftada dünyaya geldi skuvozde kaldı +sarılık oldu ve tedavi gördük okadar korkulacak bir durum değil hastaneden ayrilirken doktorum anne sutu +mama vetmemi yoksa sariliginin artacagini soyledi sutum yeterlidir die dinlemedim sarilik oldu bebegim ve tedavi gordugumuz esnada surekli hem anne sutu hem de paşa pasa mana verdim sana tavsiyem ek olarak en azindan bu donem gecene kadar mama da ver zaten 30cc anne sutu içiyorsa 30cc de mama ver ben öyle yaptım hipp combiyotik verdim