Annababy Evet ben.
Oğlum 3 aylıkken yaptırdım. Tek yaptırma nedenim ileride sosyal ortamlarında dışlanmasın, askerde ya da evlenirken sorun yaşamasın diyeydi.
Yoksa ona sormadan vücut bütünlüğünü bozmak benim için zordu ne yazık ki..
Gereksiz. Sağlık açısından faydalı olan kısım da tartışmalı. Birçok yabancı makale okudum. Kesin bir şey yok.
Herkese saygım var ancak ben erkek olsaydım ve seçme şansım olsaydı olmazdım