Dertlianaaa173533
Ben de şöyle bir olay yaşadım bir kaç ay önce. Yataştan yatak almıştım tek kişilik montessori için. Horoz lojistik getiriyor ürünleri. Adam aradı aşagı kapıdayım gel ürünü al. Bende çıkarmamak için yapıyorsanız asansör var inemem kusura bakmayın yukarı getirin dedim. Neyse yukarı çıkardı. Sonra kağıdı verip buraya imza atın birde gönlünüzden ne koparsa artık dedi. İmzayı attığım gibi yüzüne kapıyı kapattım o kadar sinirlenmiştim ki sanki ekstra bir iş yapmış gibi birde benden bahşiş bekliyo