Dertlianaaa173533 mesela ups yukarı çıkarmıyor büyük koli ürünleri getiriyor zaten , PTT kargo bakıyor 5. Kat asansör yok , adreste bulunamadı diyo geciyo zile bile basmıyor yüz kere şikayet ettim düzelme yok. Mng yurtiçi trendyol ekspres bi sorun yasamadım getiriyorlar. Ama ben çok nadir eve istiyorum. %90 eşimin is yerine istiyorum bir sorun yaşamayayım diye , banka olduğu icin geldin gelmedim olayı olmuyor mecbur gelip bırakıyorlar kamera her yerde cünkü şikayet alsalar başları yanar