Gulerrrr Alyakus-70 canım benimkide öyleydi hiç merak etme bazen diş dönemi falan oluyo istahsızlaşıyolar benim ki 15.5 aylık 10 kilo şu an
MucizemAsyam Minnakkk gelişimsel pediatri mi, bizde o bölümde takipliyiz, kilo alamiyor kızım boyu da uzanıyor, ama her ölçümde çok ağlıyor çok doğru olculemiyor gibi
Minnakkk MucizemAsyam biz gastroentoloji takipliyiz ama bir kez o gelişimsel de gorsun demişti sonra gastro devam etti diyetisyen de Bi kez gordu. Boyu ne kadar sizin bizm de boyu kısa yasıtlarına göre
Sedayun13 Benim bebeğim boyu 81 cm kilosu ise 10. Evde bakıyorum suan 13 aylık oldu 11 kilo olmuş tabi her bebeğin gelişimi farklı benim kızım 7 aylıkken. Yürümüştü
DenizSayerr Alyakus-70 Benim kızımda bir yaşında boyu 79 cm kilosuda 11 ama 6 aylıken 10.600 dü 6 ayda 1 kilo 200 gr aldı ama zayıfladı 8 9 aylıkken 12 ye yakındı çok takılmıyorum önceden takılırdım çoçuk bu illa kilo alacak verecek ilerki dönemlerde uzayacak büyüme piki hep aktif şekilde değişecek… benimkide iştahsız bu arada günü gününe uymaz kimi zaman sadece emmek ister çok zorlayıcı olur kimi zaman yer ama çokta yediğini söyleyemem sağlıklı olsunlarda gerisi gerçekten genetik faktörlerede bağlı olan bir şey
Minnakkk MucizemAsyam hemen hemen aynı boyları da 74 cm bizim de 9. Ayda 72 cm gelmişti. Anlamıyorum bende nasıl iştir artık yoruldum ama git gellerden yapısı blyle diyorum kabul ettim diğer cocugum da boyle minyon buyudu diypeum
Aysun_Umay3705 Alyakus-70 sağlığı yerindeyse kiloyu çok fazla dert etmeyin kendinize normal kilo aralığının çok altında olursa doktora danışırsınız iştah şurubu falan verir bnmkinin kilosu sizinkinden fazla ama boyu da sizinkinden biraz daha kısa mesela ama onun yaşıtlarının olması gereken kilo aralağında oldgu için sıkıntı yapmıyorum kimisi kilolu bile dedi çocuğuma 14 ayın içindeyiz şuan
Ays0 Doktorumuz 13. Ayda görüşelim dedi bu hafta kontrol var tam bilmiyorum ama kendim 10.200kg ve 84 cm ölçtüm. Boy olarak hep uzun bir bebekti ama kilo olarak da bayadır almiyor 3-4 aydır 500 Gr anca almıştır
MucizemAsyam Minnakkk bizde kızımı gelişimsel görürüz bakalım ne diyecekler. Persentilin altına dusmeyince gelişim geriliği olmuyormuş. Şuan hiç bilmiyorum persentile göre ne durumda, nasıl hesaplaniyor