Alyakus-70 Kizim 1 yaşına girdi boyu 79 kilosu 8.700 çok az değil mi sizce de, 7.ayindandir hiç kilo almadı hep bu şekilde ve çok iştahsız. Sizinkiler kac acaba
Elifbeyzam Alyakus-70 normal geldi bana doğum kilosu vs de önemli tabide benim kızımda minyon 1 yaşında 7600 dü mesela şuan 20 aylık olacak 8700 ancak oldu
1kiz1oglan- Alyakus-70 bi an kendim yazdım sandım aynı benm kızda öyle kaç aydır aynı kiloda hele şu sıralar hiç iştahı yok ağlaya ağlaya yiyo ağzını kilitliyo napicam bilmiyorum
Lulemom Alyakus-70 1 yaş kontrolde 8.300 kg 71 cmdi. Minyon benim kız. Kan tahlili falan temiz normal çıktı
Minnakkk Alyakus-70 1 yas 23 gunluk bugun bakıldı 74 cm 8700 kilosu. Minnak miyon Bi cocuk olacak belli kilo alımı hic olmuyor
Alyakus-70 @“Minnakkk”#p222554 Minnakkk hemen hemen aynıyız bizde 1 yaş 21 günlüğüz kilomuzda aynı. Boyumuz önden gidiyo her seferinde ama zayıf geliyo bana doktorda zayıf dedi en az 10 kg olması gerekiyomus
Alyaprenses Alyakus-70 1 yaşında kızım 74 cm 10.500 kg her bebek Farklı tabii ki mesela benim bebeğim 11 buçuk aylıkken emekledi ve hareket etmeye başladığımdan beri kilo almıyor süzüldü sanki sizinki daha hareketlidir mesela o yüzden daha zayıftır önemli olan sağlıklı olması doktor sorun etmediyse hiç canınızı sıkmayın
Alyakus-70 Alyaprenses benimki 9 sylikken yürüdü ve gerçekten çok hareketli 2 dk oturmaz istahsizlikta cabası zaten. Kilosu önden gdiyodu sonrada geri kaldi
Minnakkk Alyakus-70 evet bizim de gelişim geriliği var dedi cok gittik doktora diyetisyene bile gittik yok almıyor kilo yemeyi de sevmiyor. Gastro raporlu mama cıkarttı onu da içmedi zorlamıyırum bende artık zaten kızım da oyle buyudu hep zayıftı suan 4 yasında tam yasıtları gibş yakaladı yani onları
MucizemAsyam Minnakkk gelişim geriliği zayıf olduğu için mi dendi, hareketlerde konuşmada bir sıkıntı oldu mu
mrvklyc Alyakus-70 1 yaş aşısında boyu 75 kilosu 8200 dü tam 1 yaşında. Aile hekimi normal olduğunu boyu uzuyosa kilosu çok da sorun değil demişti yemesi iyiyse. Bir de kanlarında baktırıp normal çocuk doktoruna götüreceğim. Kızımın iştahı çok iyi ama inanılmaz hareketli bi çocuk sağlığı iyi kolay kolay hasta olmaz o yüzden sorun etmiyorum🌸
NurdanAltunn Alyakus-70 canınızı sıkmayın doktorlar kilo olarak ortalamayı baz alıyor. Yani örmek 7 ile 12 kilo arası normal görünüyorsa 9500 ortalama olması gerekiyor diyorlar. Bana da zayıf dediler 9 kilo şu an oğlum sağlık ocağında çok ilgili bi hemşiremiz var. O anlattı. İnternetten kendğn de araştır. Kan tahlilleri temiz ise kafana takma dedi. Diş emekleme yürüme derken az kilo alıyorlar ki bu normal demişti. Bebeğini takip et bi sorunu yoksa iyidir için rahat etmezse getir demişti. İştah şurubu bile verdi doktor.
Minnakkk MucizemAsyam yok zayıf oldugu için dedi cunku oglum 11 ay dolmadan yuruyordu 6 aylık emekledi. Cocuk gelişimsel dşye Bi bolum vardı oraya gittik once o donemsel olarak Bi sıkıntı yok dedi diyetisyene gittik o da boy uzaması dursaydı biz gelişim durmus deriz ama az da olsa boyu uzuyor dedi liste verdi tabi yemedi o lşstedekileri. Sadece Boy kilo olarak gelişim geriliği dendi yani mama cıkartıldı oylelikle
Emil_27 Alyakus-70 selam benim oğlum Şivan 5 ay 10 günlük tek anne sütü ile besleniyor 2.440 doğdu ve su an 5.550 sizce normal mi?
MucizemAsyam Minnakkk gelişimsel pediatri mi, bizde o bölümde takipliyiz, kilo alamiyor kızım boyu da uzanıyor, ama her ölçümde çok ağlıyor çok doğru olculemiyor gibi