Gercekciannee bende de iki ay üst üste aynı durum oldu, adetim 8-10 gün gecikti,yaptığım neredeyse 5-6 testin hepsinde silik çizgiler belirdi, biri 30 biri 11 aylık iki bebekle yüreğim ağzımda kan tahlili oldum ama hamilelik görülmedi. En garantilisi kan tahlili. Bir de biontech aşısı adet gecikmesi yapıyormuş. Bilginiz olsun. Rabbim herşeyin hayırlsını nasip eylesin