Merhaba hanımlar, adetim 8 gün gecikti, çok dikkat ettik eşimle ama sanırım hamileyim, şöyle ki test yaptım üç tane üçünde de ilk 5 dkda bir şey çıkmadı ama 2-3 saat geçtikten sonra silik çizgi belirdi, kan vermeden kesin sonucu bilemem farkındayım ama, kan vermeye henüz zamanım yok.