mysa2 Jelibonsmom rica ederim 😊😊 instgramda da ek gıda anneleri diye bi sayfa var orda da tarfler oluyor orayada bakabilirsin canım 😊
bussraozturk mysa2 merhaba hangi kitaptan alıntı acaba bu tarifler ek gıda için kitap araştırması yapıyorum da
LadyDi Jelibonsmom Benimki de kabakta çok mutsuzdu. Nefret etti ama verdim 3 gün Öğretmenim biraz kuralcıyım elimde değil. 3 günse 3 gün…. 😕
Jelibonsmom LadyDi 😀 aynı kuralcılık bende de var normalde, mesleğimizin kazandırdığı bi özellik mi bilmiyorum ama bu özelliğimi törpülicem galiba çünkü bebeğim kurallarını git okulda uygula, bana sökmez edasıyla bakıyor 😂😂
LadyMarmelatte Jelibonsmom öğürme olursa ve süt ya da mamasını yakın bir satte içtiyse de ne varsa kusabiliyor. Ne çok aç ne çok tok olacak aralığı iyi ayarlamak gerek ben de yolun başındayım bakalım 😂 benimki de aynı bir çay kaşığı en fazla 🤷🏼♀️
Jelibonsmom LadyMarmelatte ben aç olmalı diye biliyorum. Aslında benimki tamamen iğrendiği için kustu, ağzına aldığı gibi öğürmeye başladı. Zor bi süreç ya umarım ek gıdayı sevdiririz bbişlerimize
mysa2 Yagmurnck bu cocuk aç canım adı ben ilk oğlumda almıstım duruyor o zman da bi araştırmaya girmemiştim acıkcası zaten kitabı da çok kullanmadım kafama göre tariflere bakıyordum internetten felan yapıyordum vs sonrasında akışına bırakmıştım 😊😊
Ayso5 mysa2 bende faydalanayim tesekkur ettim 💜 Tecrübeli annelere de sorayım ben meme mama ilerliyorm bu süreçte tadım tadım gidiyorum 2 yemek kaşığı anca oluyor verebildiğim. mamayi çıkartıp bu şekilde mi ilerlesem nasil yapsam kafam karıştı
mysa2 Ayso5 mama hiç vermedim canım bilmiyorum ki ama mamayı bence gece verebilirsin gün içersinde meme ek gıda ilerle istersen tadımlarla. Eğer başladıysan da gece acıkabiliyorlar o nedenle uyumadan önce mamasını verebilirsin daha tok olur huzurlu uyur gibi düşüncem 😊 zaten acsa anlarsın ona göre ilerlersin ya da 😊
LadyMarmelatte Jelibonsmom doktorumuz tam olarak aç olursa ağlar mama ister öğün oluşturana kadar bu şekilde devam edin dedi bebeğim açken hayatta ek gıda yemiyor direkt ağlıyor öyle de zor oluyor
mysa2 bussraozturk ama içinde çok çok abartı bişey yok uygun görürseniz alın yoksa aslında biraz klasik tarfler isterseniz atarım biekacyane daha resim 😀😀
Haffuse Jelibonsmom Jelibonsmom Anne sütü ekleyerek sulandırdım Bu tadim surecinde yanlis olmus😅 Havucun tadini degistirmeden vermelisin, suyla acabilirsin baska bisey kullanma🥰 Sevmese de devam et surece,3 gun kuralina uy… Ilk baslarda sevmedigini ilerleyen zamanlarda begenebikir🤗
Jelibonsmom Haffuse Aslında bi yerde görmüştüm o şekilde denedim bu yüzden. Dediğiniz daha doğru teşekkür ederim 😊