Merhaba kızlar 🌞 bebeğim tam 6 aylık dün ilk kez havuç 🥕 tadımı yaptırdım çay kaşığı çeyreği ile nerdeyse. Anne sütü ekleyerek sulandırdım maalesef bebeğim tadını hiç sevmedi yüzünü aşırı buruşturdu , titredi gören de sancak ne verdim 😂 neyse kustu hepsini. Zorlamadım ben de. Şimdi size sorum şu, üç gün kuralı dolayısı ile bugün de havuç mu vermeliyim yine ? Hani hiç sevmeyip kustu ilk denemede. Buna rağmen yine havuç mu vermeliyim? Yoksa başka bir gıda mı vermeliyim ? Ya da bi hafta sonra falan mı başlamalıyım acaba ? Tecrübeli ve bilgi sahibi olan annelerden fikir istiyorum