Happymamii sarılık 5 günlükken geçirdi kızım ve yeni atlattık oda ışın tedaviye soktuk hala 12lerdeydi eve geldim az olan sütümle ve mama vererek hiç uyumadan 3 gün boyunca 2 saatte bir atlattık suanki aklım olsaydı ben o ışına asla sokmazdım emzirip mama vererek atlatılıyor zaten bir gün benden ayrı kaldı o 24 saatim sürekli ağlamakla geçti sen içini ferah tut ve emzir sürekli 20 dk bir bile olsa. Çok geçmiş olsun inşallah hemen geçer