Ayse01_ 4 defa bindim bebeğimle ilk 2’sinde 2 aylıktı. Sonraki ikisinde 5 aylık. Biraz tedirgin olup ağladığı olmuştu uçak kalkarken ve inerken basınçtan dolayı onun dışında uyumuştu hep. Son binisimizde bütün bebekli anneleri arka arkaya oturtmuslardi bir bebek ağlayınca hepsi ağlamaya başlıyordu koro şeklinde o kötüydü bebeğim duyup uyanıyordu.