Sevvalldogan ilk başta öyle geldi bana da ama pişik yapmayan nadir bezlerden olunca ben devam ettim molfixe. Geçenlerde indirimden prima denk geldi aldım hiç beğenmedim. Sanırım numara olarak bile farkediyor. 1,2ve 3 no kullanmıştım primada çok iyiydi 4 ve 5 molfix kullandım hep prima 5 no almıştım işte çok kötü geldi