Sevvalldogan Bebeğime 6 aydır prima premium care kullanıyorum fakat iyice pahalandı ona eşdeğer hangi bezi önerirsiniz ? Bu arada bebeğimde besin alerjisi var ara ara pişik oluyoruz
Nazlican Sevvalldogan Goon sarı paket Prima premium un muadili diyebilirim, 6 ay primada sonra geçiş yaptım çok memnunum
AnnesininkuzusuD Sevvalldogan en iyisi premium care diye başladım fakat hiç memnun kalmadım sürekli sızdırma ve taşırma yaptı o yüzden sleepy geçtim natural ve bio natural çok memnunum tavsiye ederim🌸 ama bir numara büyük almanız gerekir primada 2 kullanırken sleepy 3 numara kullandım 🧚🏽♂️
Gezginkisisi Goon’u prima premium care bezine çok benzetiyorum ben. Onun gibi tok. Hemen şişme yapmıyor.
Sevvalldogan Gezginkisisi bi deneyim bakalım 4 numara kullanıyorum primayla boyutu aynı mı hemen hemen
Sevvalldogan Yumut molfix almıştık bi ara bebeğim pişik olduğunda çok kalın geldi evet hemen dolmuyor ama bez dolana kadar bebeğimin poposu çok kızardı
Gezginkisisi Sevvalldogan 2 bumaralarını karşılaştırdım. Goon azcık daha büyük. Ama çok az. Birebir diyebiliriz bedenleri için
Gozanca AnnesininkuzusuD primadan hic memnun kalmadım bez igrenc kaka kokuyor ciş yapınca bende sleppy bio natural kullaniyorum. Doğdu doğalı hic pişik olmadi 🙏
livanurvealpinannesi61 Sevvalldogan molfix mavi paket mi aldınız bende kullanıyorum mavi paket olanı kalın değil
Nurdanzdmr Sevvalldogan migros minies bezi içeriği temiz ayrıca primayla eş değer asla pişik yapmıyor bize sleppy prima pişik yapmıştı
01010101 Kesinlikle carrefourun bezi derim, emiciliği güzel fiyat çok uygun ince bir bez prima gibi. Zaten satın aldıktan bir süre sonra arıyorlar anket için güvenmeseler aramazlar
Hellomoto Sevvalldogan bende 11 aydır kullanıyordum dün almaya gittim 400 olmuş sleepy aldım şimdilik Bi sıkıntı yok
Sumiree Sevvalldogan ben 3 numara kullanıyodum a101 de Prima 80lisi 150 TL ye buldum 4 numara ama ona gecene kadar baby turco yu denedim çobuk şişiyo kaka yapmıyo zaten bi damla falan yapıyo o bile önüne bulaşıyo sleepy deniyim dedim onunda pek farkı yok aktif bebek premiumdan daha iyi geldi bize daha ince ayrıca pişik yapmıyo tek sıkıntısı çiş gösterge çizgisi yok
bebislimom Sevvalldogan bende ilk Prima ve Molfix denedim Prima çok pahalı diye direk eledim daha sonra hediye minies getirmişlerdi hoşuma gitti hiç ne pişik ne bişey yapmadı çok memnunum miniesten devam ediyorum şuan
Burcusimaaaayy Sevvalldogan ben de aynı. Primadan çok memnunum başka beze geçip pişik olur diye de korkuyorum açıkçası😥
Sevvalldogan Burcusimaaaayy bende korkuyorum ama primada da pişik oldu bezle alakalı olduğunu düşünmüyorum