iremma6 Ataalp2 yok ya bence kalkmak istiyorlar sıkılıyorlar hareketli olmaları daha iyi keşke yorulup uyusalar bi de:)
Selinmom Bu ara 7-8 arası yatırmaya başladım 12 ye kadar bir sefer sonra 3-5-7 de kalkıyor tekrar beslenmeye 😅 maşallah hanımlar bir kez kalkıyormuş
Sibel0637 Ataalp2 banada çok diyolar kucağa alıştırma ayalta sallamaa diyebilseler öpme bile dicekler yani o derece 🙄🙄 kendilerini senin hayatına karışabilirmiş gibi bi hisse kaptırıyolar halbuki sanane yani dimi ahhhh çok uyuz oluyorum ya
BerraLinamm Bebekleriniz kac dakika emiyor benimki maksimum 10 dakika emiyor normal mi ? 2 ay 12 gunluk .
Hemsirehanimmmm Zezgit doğrudur bende bazen kanka falan diyorum eşime. Geçen arkadaşıma aşkım dedim falan annelik kafası 😅