Zumraderya Efom_ 12de uyuyor 3te ve 5te uyanıyor kendi uyaniyor hep.eger 1de uyursa 4te uyanıyor sadece
Emel16 Steely376 Efom_ benimde aynı bu şekilde canım genellikle kendi ne zaman uyanır isterse emziriyorum bazen erken uyanıyo basen 5 gibi bazen 6 gibi falan
Heisenberg Efom_ 3 ay 9 günlük en geç 3 saatte bir acıkıyor ağlamaya başlayınca emziriyorum. Onun haricinde uyanmazsa bende uyandırıp emzirmiyorum
iremma6 Benim kızım da bugün 3 aylık oldu, 11-12 gibi uyuyor kendi uyanana kadar dokunmuyorum değişiyor, bazen 3, bazen 4 bazen 5te uyanıyor, gün içinde 3 saatte 1 besliyorum ama, gündüz uykuları yok gibi bişey zaten 🙄
Ataalp2 iremma6 benım oglumda aynı ya gündüz uykuları yok acaba ne zaman duzene girecek birde oğlum çok hareketli ellerini bacakları kolları durmuyor hiperaktif belirtisi olabilir mi acaba
Sibel0637 iremma6 aynen benimkide öyle 11 12 yatar sabah keyfine göre 6-7-8 o civarlarda kalkar emer uyur sonra tekrar kalkar ve birdaha asla yatmaz 😂
Sibel0637 Ataalp2 bence hiperaktifle alakası yok benimkide öyle çünkü çok tepinir pusetten kayar beşikte sabah bi bakmışım kafa bi yerde ayaklar bi yerde normal yani 😁 korkmayın
iremma6 Ataalp2 yok ya bence kalkmak istiyorlar sıkılıyorlar hareketli olmaları daha iyi keşke yorulup uyusalar bi de:)
Ataalp2 Sibel0637 ay ıyı barı ya etrAftakiler sagolsun herkeste bı akıl bi fikir insanın kafası karısıyo
Sibel0637 Ataalp2 etraftakileri salla gitsin onları dinlersen delirir çıkarsın sanki bitek kendileri biliyomuş gibi davranıyolar aşırı uyuz oluyorum
Sibel0637 Ataalp2 banada çok diyolar kucağa alıştırma ayalta sallamaa diyebilseler öpme bile dicekler yani o derece 🙄🙄 kendilerini senin hayatına karışabilirmiş gibi bi hisse kaptırıyolar halbuki sanane yani dimi ahhhh çok uyuz oluyorum ya
emelgiray Merhaba anneler acaba yatmadan Benin’lerinizi kaç cc ile besliyorsunuz benim bebeğim en geç 2 saatte bir emmek istıyor gece hep uyanıyor beslenmek için acaba biberonla sagıp verdığim için az mi gelıyor 3 aylığız fakat düzeltilmiş bir buçuk aylığız gece uykumuz hıc yok
Zezgit Hemsirehanimmmm herneyse işte 😀 o kadar uykusuzum ki eşimle de konuşurken kız öyle değil falan diye komuşmaya başladım iyice hatlar gitti bnde.🙄
Hemsirehanimmmm Zezgit doğrudur bende bazen kanka falan diyorum eşime. Geçen arkadaşıma aşkım dedim falan annelik kafası 😅