alparslan_ve_annesi Çok küçük çoook. Zaten günde 3, 4 kere uyuyorlar o aylarda. İşlerinizi o ara yapın. Geri kalan zamanda kitap okuyun, şarkı söyleyin, dans edin. Büyüyünce zorlaşıyor asıl oylaması, şimdiden tv ye güvenirsen bağımlı olur. Otizm değil ama uyaran eksikliği olabilir, riske atmaya değer mi sizce?