Bebeğim 4 aylık kaç kez özele götürdüm hiç birinden memnun kalmadım aldıkları parayı da hak etmiyorlar 2 kez de devlete götürdüm birinden hiç memnun kalmadım ikinci ye araştırdım soruşturdum öyle götürdüm ve çok memnun kaldım 2 farklı doktor muayene etti en ince ayrıntısına kadar şikayetimizi sordu dinledi yani doktordan doktora fark var işini sevene denk gelirsiniz inşallah 🌸