Kızlar bebeğim 1 aylık ve kontrol için randevu alıp devlete götürdük . Öyle bir doktor ki konuşmaya korkar oldum zaten odadan cikmamizi dört gözle bekliyordu . Bebeğim 3 kilo doğdu kilosunu tartinca 5 kilo olduğunu gördük nasıl hocam iyi demi diye sorunca idare eder istersen mamaya başla dedi neden diye bile sormadan diğer hasta gelsin dedi . Aklım karıştı. Bence gayet iyi sizin bebişler 1 ayda ne kadar kilo almıştı ?