Yagmur0606 canım mecburen sürekli temizleyeceksin. Benim kızım 1 aylıkken hastanede yattık günde 8 kereye denk burnunu açabilirsin diyordu doktorlar hemşireler. Ben her uykudan her emzirmeden önce açardım burnunu. Her burna 2.5’luk izotonik su çeker dik pozisyonda tutar bi burna sıkıp sırtına 3-4 kez gaz çıkartır gibi vurup sonra aynı işlemi diğer burnuna da yapardım. Doktorlar aspiratör önermiyor ama ben özellikle emzirme öncesi yapardım.
Bi doktora gösterin isterseniz Allah korusun ciğerlerine falan iner