Merhaba anneler bebeğimi beslerken burnundan ıslık sesi geldi gögüslerinde ciğerlerinde bir sıkıntı oldugunu dusunmuyorum hırıltı yok burnun ıcınde sumuk vardı dus aldırdım serum fızyolojıkle temızledım ama buyuk bı sumuk oldugunu dusunuyorum o bı turlu akmadı ısık tuttugumda goruyorum bı turlu cıkartamıyorum yarın doktora gıdecez ama ıcım ıcımı yıyo suan ? Bu durumu yasayan varmı